Mellandagsrea.

Idag följde jag med min mamma på mellandagsrean. det blev lite smått&gott som hon handlade. Lite kläder, en lampa och presenter till simon. Och när jag står killavdelningen på NewYorker och ska välja present till lillebror. Så är de nån som säger : "Här får inte du vara". Grinig som man blir när det är kaos på mellandagsrean i ALLA affärer, så skulle jag precis vända mej om o fälla en spydig kommentar. (Ja jag var skitless).
Men så var det ju ingen mindre än självaste Patrik. Haha och min Baby Daniel och självklart Snälle Elle (taget från Fie :D ). Hursomhelst det blev en vit hoodtröja till lillebror som jag o Daniel köpte. Vi stod och pratade ett tag, sen helt plötsligt är det en tjej som tar tag i Daniel och säger :"Brolin!" Dom står o pratar ett bra tag o verkar skratta o skojja. Inget mer med det, och jag o patrik står o pratar lite. Efter att tjejen hade gått  så säger Patrik: "Vem var det där?"
Daniel: "ingen aning..! Hon påstod att vi gått på samma skola".
hahahhaha :D Det var kul faktiskt :)

En nästan-död-icke-andandes-stressig-men-med-jävligt-bra-flyt Fie, aka Min Andra Hälft ;) hon fick tag i sin klänning och sina pumps ! Jag längtar att få se oss i våra fina kläder och skor o vice o versa :D Vi kommer vara så vackra. :) Fast det är vi ju alltid. khikhikhi. :p






ät upp ett smörpaket och drick en flaska sirap, så man slipper höra ditt eviga gnäll. Ditt äckel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0