Every Rose Has Its Thorn.

Och så vare med den saken. VARJE ros har det. Så det spelar ingen roll hur mycket svart det kastas efter min rygg. Mina äkta änglar finns kvar där dom alltid har varit.

Julafton på ProVoice, och julklappen till mej var en signerad bok, från självaste Jan o Jansson, det var hans självbiografi "Den Nakna Sanningen". (Nää, inte ett dugg chockad av titeln, näärå ;) ) Anyway, andra fick nöja sej me biobiljetter, radios n shit. Och inte nog med det, NakenJanne är en suveräääään tomte. Aja, what moore to say.. Julafton imorgon, är inte ett endaste dugg i extas. Det behövs inte.. Åååh men hörni, ni ska bara se vad min fina lillebror har blivit stoooor. fan, han håller ju på o växa om storesyrrorna.

Var in på max såg en söt filur bakom kassan, och vem det var? jo de var den toksöta tessan som stod där! :)
Hannieh stalkar mej, att du aldrig kan lämna mej ifred jäkla provajsare :p moahahha. driver bara.
Och Nina du var lagom drunken :p
ITH maffian e på g :p hahaha aiiight, fie?? :D
Och patrik, jo du kan visst sjunga ;) Även fast det inte gick så jävla bra poängmässigt.
Elias, stiiiiiiila dej liksom...
Daniel, 3 ord till dej, Jag älskar dej.


... Och Sofie ? Alla säger att dom har världens bästa vän. Men dom måste ju ljuga. För du är väll bara min?




Mer sen !



Show no mercy, n u beein wild around the finest.
What a mess!


Kommentarer
Postat av: Soffi -- e ;) :p

Jag tror och tänker att det kommer lösa sig till nyår.. Jag har klurat fram och tillbaka och nånstans så tror jag att jag kommer finna den ultimata klänningen!! Bara jag blir frisk..

Och du en sak till, jag hörde nånstans att det som sker på tolvslaget (på nyår alltså;), så kommer resten av det nya året bli..

Tänkvärt....

2007-12-24 @ 10:51:50
URL: http://sarasofie.blogg.se
Postat av: Anonym

o du.. God Jul :D

2007-12-24 @ 10:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0