Jovars..

Här sitter jag.. Kom precis hem från jobbet. känner mej lite slut i benen o fötterna, men 13 timmar e faktiskt jobbigt att köra non stop som servitris. Fingret till alla er som tycker att servitris är ett lätt jobb. Snacka om att vi är underskattade! Som sagt, första dagen på mitt nya jobb. och vet ni vad? Det är den bästa restaurangen jag nånsin satt min fot i! Helt underbara människor, som är lätta att jobba med. Kort o gott, jag stormtrivs! ^^ Weeei ... 250 spänn i dricks är inte dåligt, när man har delat det på alla i servitris personalen =) I like, I like!

Åååh vad jag vill klaga att jag har ont i fötterna o benen.. får jag göra det? Jag gör det ändå.. JAG HAR SÅÅÅÅ ONT I MINA FÖTTER O BEN=p Faaan, att de ska göra ont..Annars hade man ju kunnat jobba hurmycketsomhelst =p  Men men, hoppas att det går över tills imorn..

Jag längtar faktiskt tills imorn.. Ska tjäna caaash =p hahah ! nej men, jag behöver ju pengar till Bulgarien.. Ååh på tal om Bulgarien... Jag längtar längtar längtar!! Ska bli såå skönt o bara koppla av i två veckor... Hrrm..  Sa jag koppla av? Jo de e klart, men mycket fiesta lär det bli också... =)

Nu ska jag vänta på att min kära Fie ska komma hem... She´s still on work... fucked up jakten! Jag lär ju säkert somna innan hon kommer hem =/ Men jag hoppas att hon väcker mej =)

Men tjarrå babes n grabbs.. Nu ska jag ta en cigg o sen slänga mej i min sköööna säng..

Sov så gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0